
Kurs 3D Studio Max (napredne tehnike) će upoznati polaznike sa naprednim Rendering efektima i naprednim tehnikama modelovanja u EditPoly-ju
Zašto 3D Studio Max?
Lako i robustno modelovanje – Kreirajte, oblikujte i definišite niz okruženja i detaljnih karaktera.
Vrhunski rendering – 3DS Max radi sa većinom glavnih renderera – uključujući Arnold, V-Ray i Iray – da pomogne u stvaranju upečatljivih scena i vizuelnih slika.
Efikasna 3D animacija – Izgradite imaginarne likove i realistične scene za igre, arhitekturu i dizajn proizvoda.
Razvijen i proizveden je od strane Autodesk Media i Entertainment.Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu plugina i može se koristiti na Microsoft Windows platformi. Često se koriste od strane programera video igara, mnogih TV komercijalnih studija i arhitektonskih vizuelnih studija. Takođe se koristi za filmske efekte i pre-vizuelizaciju filma. Za svoje alatke za modelovanje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max-a takođe obuhvata, dinamička simulacija, sistemi čestica, radijacija, stvaranje normalne mape i rendering, globalno osvetljenje, prilagodljivi korisnik interfejs, nove ikone i sopstveni skriptni jezik.
3D Studio Max je najpopularniji softver za modelovanje, rendering i animaciju. U toku kursa polaznici ce biti obučeni da koriste sve alate koji su potrebni za produkciju modela i animacija.
Neke od stvari koje će polaznici slušati na kursu su:
Rendering efekti: vatra, terenska i dubinska izmaglica, volumetrisko svetlo….
Osnovne i napredne tehnike modelovanja u EditPoly-ju. Izrada 3 složena tutorijala. Unwarp-ovanje – napredno mapiranje uz promenu pravca mape. Rad u virtuelnom studiju. Upotreba složenih matertijala; MultiSubObject, Blend materijala.
Compoun objects: Terain – izrada bušenje i mapiranje terena, Conform, Scatter, ShapeMerge.
Photo-realism sa MentalRay – programom za proračun realnog prostiranja svetla, osnovne i napredne tehnike, efekti, optimizacija i ubrzanje rendera. Photometris Lights – postavka i kontrola. Pravljenje fotorealističnih materijala; ArchDesign, ProMaterials i upotreba gotovih biblioteka matertijala. Optimizacija brzine rendera.
Uklapanje 3D makete u 2D image.
Osnovi ParticleSystem-a – postavka fontane.
Kurs 3D Studio Max (napredne tehnike) mogu da pohađaju svi polaznici koji su pohađali kurs Kurs 3D Studio Max