011 / 2683 390, 2682 486, 064 / 8505 285

3D Studio MAX – napredne tehnike

Kurs 3D Studio Max (napredne tehnike) će upoznati polaznike sa naprednim Rendering efektima i naprednim tehnikama modelovanja u EditPoly-ju

Zašto 3D Studio Max?

Lako i robustno modelovanje – Kreirajte, oblikujte i definišite niz okruženja i detaljnih karaktera.
Vrhunski rendering – 3DS Max radi sa većinom glavnih renderera – uključujući Arnold, V-Ray i Iray – da pomogne u stvaranju upečatljivih scena i vizuelnih slika.
Efikasna 3D animacija – Izgradite imaginarne likove i realistične scene za igre, arhitekturu i dizajn proizvoda.

Razvijen i proizveden je od strane Autodesk Media i Entertainment.Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu plugina i može se koristiti na Microsoft Windows platformi. Često se koriste od strane programera video igara, mnogih TV komercijalnih studija i arhitektonskih vizuelnih studija. Takođe se koristi za filmske efekte i pre-vizuelizaciju filma. Za svoje alatke za modelovanje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max-a takođe obuhvata, dinamička simulacija, sistemi čestica, radijacija, stvaranje normalne mape i rendering, globalno osvetljenje, prilagodljivi korisnik interfejs, nove ikone i sopstveni skriptni jezik.

3D Studio Max je najpopularniji softver za modelovanje, rendering i animaciju. U toku kursa polaznici ce biti obučeni da koriste sve alate koji su potrebni za produkciju modela i animacija.

Neke od stvari koje će polaznici slušati na kursu su:

Rendering efekti: vatra, terenska i dubinska izmaglica, volumetrisko svetlo….

Osnovne i napredne tehnike modelovanja u EditPoly-ju. Izrada 3 složena tutorijala. Unwarp-ovanje – napredno mapiranje uz promenu pravca mape. Rad u virtuelnom studiju. Upotreba složenih matertijala; MultiSubObject, Blend materijala.

Compoun objects: Terain – izrada bušenje i mapiranje terena, Conform, Scatter, ShapeMerge.

Photo-realism sa MentalRay – programom za proračun realnog prostiranja svetla, osnovne i napredne tehnike, efekti, optimizacija i ubrzanje rendera. Photometris Lights – postavka i kontrola. Pravljenje fotorealističnih materijala; ArchDesign, ProMaterials i upotreba gotovih biblioteka matertijala. Optimizacija brzine rendera.

Uklapanje 3D makete u 2D image.

Osnovi ParticleSystem-a – postavka fontane.

Kurs 3D Studio Max (napredne tehnike) mogu da pohađaju svi polaznici koji su pohađali kurs Kurs 3D Studio Max

Prijavite se za kurs

Rezervišite vaše mesto

Imate dodatna pitanja? 0112683390 ili 0648505285