011 / 2683 390, 2682 486, 064 / 8505 285

Optimizacija sajtova za pretraživače (SEO)

Kurs Optimizacija sajtova za pretraživače (SEO) upoznaje polaznike sa alatima za praćenje i analizu postignutih rezultata promocije a tako dobijeni podaci odrediće dalju taktiku u radu na poboljšanju rejtinga vašeg sajta i pomoći u kreiranju periodičnih izveštaja za klijente. Nakon ovog kursa naučićete šta je neophodno uraditi da bi se sajt što bolje rangirao u rezultatima pretrage pretraživača, kako odrediti najbolje ključne fraze i povećati broj linkova sa drugih sajtova.

Cilj kursa

Cilj optimizacije sajtova za pretraživače (SEO – Search Engine Optimization) je povećavanje obima i kvaliteta posete putem „prirodnih, organskih“ besplatnih rezultata pretrage na pretraživačima. Ovaj proces je deo internet marketing strategije i uzima u obzir empirijske zaključke o radu pretraživača i najčešće tražene reči/fraze posetiocima na Internetu (precizni podaci o radu pretraživača su poznati samo njihovim kompanijama – kreatorima a i sami algoritmi rada pretraživača se često menjaju).

Kao internet marketing strategija, SEO razmatra način funkcionisanja pretraživača kao i pojam koji ljudi pretražuju. Optimalizovanje web-sajta prvenstveno obuhvata menjanje sadržaja i HTML kodiranje koje dovodi do poboljšanja njegovog rangiranja vezano za specifične ključne reči, i da ukloni prepreke prilikom indeksiranja sadržaja web-sajta od strane pretraživača.

Akronim SEO može takođe da predstavlja ljude koji obavljaju optimalizovanje web-sajtova za pretragu. To je termin prihvaćen u konsultantskoj delatnosti za stručnjake koji izvode optimalizovanje web projekata u korist klijenta. Ovaj profil stručnjaka može ponuditi optimalizaciju kao posebnu uslugu ili kao deo veće marketing kampanje. Da bi postigao efekat SEO može zahtevati izmene HTML koda stranice, takođe može biti inkorporiran u web dizajn i razvoj stranice. Termin „prilagođen pretraživačima“ (engl. search engine friendly) može se odnositi na dizajn web-sajta, menije, sisteme ažuriranja sadržaja (CMS) ili internet prodavnice koje se mogu lako optimalizovati.

Umetnost i nauka razumevanja kako funkcioniše internet pretraživač predstavlja srž razumevanja procesa optimalizacije, zbog toga što SEO često nudi bolja rešenja od ostalih formi internet marketinga.

Ako ste zainteresovani da naučite kako da optimizujete sajt za pretraživače prijavite se za Kurs Optimizacija sajtova za pretraživače (SEO).

Prijavite se za kurs

Rezervišite vaše mesto

Imate dodatna pitanja? 0112683390 ili 0648505285